MOHAMAD SABRI BIN RAMLI , 15 OKTOBER
jejaka yang tampan nie ialah 'boyfriend' aku time sekolah...
aku start bercinta dengan die time aku tingkatan 2..
time tu hujung tahun 2007 sampaila sekarang aku still bercinta dengan die..
nak tahu tak sejarah aku boleh jatuh hati dengan die nie..???
aku sebenarnye langsung tak kenal die nie walaupun rumah aku dengan rumah die punya la dekat boley dikatakan jarak 5 buah rumah jep dari rumah aku..
tapi muka , nama die langsung aku tak pernah nampak dan kenal...
nak dijadikan cerita mamat nie yang contact aku dulu..haha
aku memang tak kenal die langsung...
tapi asyik telefon dan mesej aku jep..
naik bosan aku asyik kena kacau dengan mamat nie dah la time tu aku dah ada boyfriend...
last sekali aku pun layan jela mamat nie dah die nak sangat kenal dengan aku kan..??haha
dah kata aku tak kenal die jadi aku pun suruh die lalu rumah aku..
fuhhh..pertama kali nampak boley tahan la die nie ke handsomenya tu..
tapi aku just kawan jep dengan die dulu...
mula-mula kawan lepas tu adik abang pulak..
dah adik abang kami pun bercinta la...
bak kate pepatah " tak kenal maka tak cinta "...
jadi akhir sejarah cite aku dengan die kami bersam la...hehe
08 OGOS 2007 date anversiry kami...
aku harap sangat hubungan aku dengan die kekal hingga akhir hayat..
aku sayang die sangat-sangat..!!!
_ilysmb , imysmb , inyb , yaimhb_..!!!(: <3





This entry was posted on 4:43:00 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers